Autoryzowany
Serwis AGD

Przedsiębiorstwo handlowo usługowe AGD. Naprawa sprzętu gospodarwstwa domowego ze specjalizacją naprawy automatycznych ekspresów do kawy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Procedura wysyłki sprzętu w ramach gwarancji producenta SEB Polska

  1. Załączyć dowód zakupu ( może być kserokopia).
  2. Opisać usterkę sprzętu, oraz swoje dane kontaktowe z numerem telefonu.
  3. Brak opisu usterki wyklucza roszczenia klienta co do wizyty sprzętu w serwisie.
  4. Wysłać Pocztą Polską - PACZKA 48 Wysyłka na koszt adresata (zgodnie ze wzorem) - za przesyłkę płaci odbiorca czyli serwis. Możliwość zamówienie kuriera po wcześniejszym uzgodnieniu
  5. Wysłanie inną opcją podwyższającą wartość za przesyłkę automatycznie nie pozwala odebrać paczki na serwis i wraca ona do nadawcy na koszt klienta.
  6. Procedura wysyłki sprzętu do naprawy przewidziana jest tylko dla klientów którzy nie posiadają serwisu w miejscu zamieszkania. W przypadku gdy serwis znajduje się w miejscowości w której mieszka klient sprzęt należy dostarczyć do serwisu osobiście.
  7. Po naprawie sprzęt odsyłamy na wskazany adres na koszt producenta.
  8. Niezasadne zgłoszenie obciąża klienta kosztami przesyłek.
  9. W przypadku zakupu przez firmę na fakturę VAT reklamacje można składać tylko i wyłącznie u sprzedawcy.

Kliencie pamiętaj niewłaściwe zapakowanie sprzętu
może spowodować jego uszkodzenie

 

Wzór blankietu

Serwis sprzętu AGD

Serwis Śródmieście

  • Pn-Pt 10:00-18:00
  • ul. Anielewicza 8, 00-157 Warszawa
  • 22 831 62 96 lub 22 848 02 93 - wew. 10

Serwis Bemowo

  • Pn-Pt 10:00-18:00
  • ul. Uniejowska 6, 01-485 Warszawa
  • 22 831 62 96 lub 22 848 02 93 - wew. 20